بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

ابولا به ویتنام و میانمار رسید

مقامات بهداشتی ویتنام و میانمار روز چهارشنبه سه نفر که از آفریقا وارد منطقه جنوب شرق آسیا شده بودند را به دلیل تب بالا و احتمال ابتلا به ویروس کشنده ابولا قرنطینه کردند.
تدبیر24: وزارت بهداشت ویتنام در بیانیه ای اعلام کرد دو نیجریه ای را با احتمال ابتلا به ابولا و پیشگیری از شیوع این بیماری در شهر ˈهوشی مینˈ در قرنطینه قرار داد.

این دو مرد روز دوشنبه با پروازی از مبدا قطر وارد جنوب ویتنام شدند، اما با مشاهده علائم تب به بیمارستان تخصصی منتقل شده و در قرنطینه قرار گرفتند.

شبکه خبری ویتنام روز چهارشنبه اعلام کرد به مسافران این پرواز نیز توصیه شده است بر سلامتی خود نظارت داشته باشند.

هم اکنون آزمایش این دو نفر با هماهنگی سازمان بهداشت جهانی برای تشخیص ابتلا به ابولا در حال انجام است.

نیجریه از مراکز ابتلا افراد به بیماری ابولا است و تاکنون پنج نفر بر اثر این ویروس در این کشور آفریقایی جان باخته اند.

مرکز کنترل بیماری های میانمار نیز اعلام کرد یک مرد 22 ساله که از گینه و لیبریا بازگشته است به دلیل احتمال به ابولا در بیمارستان یانگون قرنطینه شد.

دولت لیبریا به منظور جلوگیری از انتشار بیماری مرگبار ابولا از امشب منع آمد و شد شبانه در این کشور اجرا می کند.

طبق آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی تاکنون یکهزار و 229 نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند که بخش اعظم آن به لیبریا مربوط می شود.

جدیدترین موج شیوع این بیماری در غرب آفریقا شامل کشورهای لیبریا، گینه، سیرالئون و نیجریه از زمان شناسایی این بیماری در چهار دهه گذشته بی سابقه بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: