بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۳۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

فرجی‌دانا عقلانی و منطقی دفاع کرد

یک نماینده مجلس با تأکید بر این‌که «فرجی‌دانا در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس عقلانی و منطقی از خود دفاع کرد» در عین حال تاکید کرد که دولت و مجلس باید تعامل خود را حفظ ‌کنند.
تدبیر24: رحمت‌الله نوروزی ابراز امیدواری کرد که «دولت و مجلس در سایه ولایت بتوانند کار و برای بالندگی و رسیدن به مردم سالاری دینی تلاش کنند.»

وی تأکید کرد: هر قدر وحدت و انسجام مسوولان در کشور بهتر باشد موفقیت بیشتری نصیب ما می‌شود، به خصوص در شرایطی که دشمن افراطی‌گری‌هایی مثل داعش و تکفیری‌ها را طراحی می‌کند و در داخل هم با مشکلاتی مثل رکود مواجه هستیم. در نتیجه هرقدر سه قوه همراه باشند نتایج بهتری خواهیم گرفت.

نماینده مردم علی‌آباد با اشاره به این‌که «سوال و استیضاح حق نمایندگان است و تشخیص آن‌ها این بود» ادامه داد: امیدواریم با عقلانیتی که مجلس و دولت دارند، اختلافی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: هر قدر بتوانیم به سمت فعالیت‌های علمی در دانشگاه‌ها برویم و از اقدامات سیاسی پرهیز کنیم به نفع کشوراست. در جلسه استیضاح هم آقای فرجی به زیبایی از خود دفاع و با عقلانیت صحبت کرد که جای تشکر دارد. ایشان با آرامش، سعه‌صدر و طمأنینه از خود دفاع کرد و به سوالات پاسخ داد و اهل افراط و تفریط نبود.

این نماینده مجلس فضای جلسه استیضاح را فضای مثبتی ارزیابی کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: