بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

افتتاح دهکده گردشگری سبلان

در مراسمی با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده فاز اول دهکده گردشگری سبلان شهرستان نیر در استان اردبیل به بهره برداری رسید.
تدبیر24: این دهکده گردشگری یکی از طرح هایی است که از هشت سال پیش رکورد طولانی ترین پروژه های عمرانی استان اردبیل را شکسته بود.

طرح جامع دهکده گردشگری سبلان در راه اصلی نیر ، سراب در پنج کیلومتری شهرستان نیر در 110 هکتار با سرمایه گذاری بخش خصوصی مطالعات تفضیلی خود را آغاز کرد.

این طرح در جهت احیای ظرفیت های گردشگری شهرستان نیر و توسعه صنعت توریسم اجرا می شود و می تواند گردشگری این شهرستان را متحول کند.

شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به نمایندگی از رییس جمهوری روز پنجشنبه در آیین افتتاح این پروژه گفت: شهرستان نیر ظرفیت های مناسبی در بخش گردشگری دارد.

وی افزود: این شهرستان در ورودی استان اردبیل قرار گرفته و دارای چشم اندازهای طبیعی زیبا ، دیدنی و آب گرم های متعددی است که ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این بخش موجب رونق اقتصادی و توسعه گردشگری منطقه می شود.

وی اظهار کرد: فاز اول این پروژه در زمینی به مساحت 5/5 هکتار با 75 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی احداث شده است.

وی گفت: دولت برای رسیدن به هدف رشد و روزنه اقتصادی نیاز به مشارکت بخش خصوصی و مشارکت مردمی دارد.

وی افزود: لازمه موفقیت دولت بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی و نهادهای مدنی است.

وی گفت: طرح جامع گردشگری کشور در حال آماده شدن است و با تحقق آن کشور به قطب گردشگری سلامت در منطقه تبدیل خواهد شد.

وجود ظرفیت های گردشگری شهرستان نیر از جمله آب های معدنی حمام ، قینرچه ، ایستی سو ، سقزچی و بوشلو ، منطقه نمونه گردشگری بولاغلار ، کاروانسرای شاه عباسی ، قلعه باستانی بوینی یوغون ، پل تاریخی قرمزی کورپی ، دژ و پناهگاه زیر زمینی گلستان و سد مخزنی یامچی موجب شده این شهرستان در فاصله 35 کیلومتری از مرکز استان به عنوان یکی از مناطق مستعد توسعه گردشگری شناخته شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: