تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۳۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

31زخمی و کشته در تصادف اسکانیا

فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: در واژگونی اتوبوس اسکانیا در محور چوپانان به انارک، دونفر کشته شدند.
تدبیر24: سرهنگ مختاري، فرمانده انتظامي شهرستان نايين در این باره گفت: براثر واژگونی اتوبوس اسکانیا در محور چوپانان به انارک دو نفر کشته شدند. (یک خانم یک آقا)

وی ادامه داد: این اتوبوس از مشهد عازم اصفهان بود بامداد امروز در 20کیلومتری شهر انارک در گردنه زنجیرگاه دچار حادثه و واژگون شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطرنشان کرد: كارشناسان پليس راه، علت حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرده اند.

گفتنی است در این حادثه اتوبوس افزون بر 40نفر سرنشین داشته است که 29نفر از آنان مجروح و توسط پنج دستگاه آمبولانس های اورژانس نایین، انارک، چوپانان و هلال احمر نایین به بیمارستان حشمتیه نایین انتقال داده شده اند که از این تعداد 9نفر به صورت سرپایی درمان و مرخص شده اند. (25مصدوم توسط اورژانس و 4مصدوم توسط هلال احمر انتقال داده شده است)

حال یکی از مصدوم حادثه وخیم گزارش شده است.

همچنین مسافران و مصدومان حادثه از وضعیت نامناسب راننده اتوبوس خبرمیدهند و حتی قبل از تصادف چندین بار تذکر مسافران، درباره سرعت زیاد و عدم توجه وی به رانندگی، با برخورد زشت و زننده راننده اتوبوس مواجه شده است.

مسافران خواستار برخورد جدی مسئولان با راننده خاطی و شرکت مسافری مربوطه هستند

منبع:خبرگزاری ابنا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: