نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 01
کد خبر: ۳۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰

دورافتاره ترین روستا در گرینلند+تصاویر

گرینلند، کشوری با جمعیت بسیار کم به دلیل آب و هوای سرد خود مشهور است اما در همین کشور، روستایی در دور دست با نام "ایتوکورتومیت" وجود دارد که رسیدن به این روستا و دیدن آن کاری بسیار دشوار تلقی می شود.
تدبیر24: ایتوکورتومیت در بخش شرقی گرینلند قرار دارد و جمعیت آن 450 نفر است که تنها یک خواروبار فروشی، تنها مغازه موجود در این روستا است و سکنه آن به شغل هایی همچون ماهیگیری و شکار حیوانات اشتغال دارند.

گردشگران برای رسیدن به این روستا کاری بسیار دشوار در پیش رو دارند، چرا که این روستا راه روستایی نداشته و در میانه راه رسیدن به آن جاده قطع شده و آنها می بایست بقیه مسیر را با کمک راهنمایان محلی و با پای پیاده بیایند و البته خطر مواجهه با حیوانات درنده ای همچون گرگ ها را نیز به جان خریده باشند.




بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: