بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

بخشش اعدامی پای دار در بویین زهرا

رئیس زندان شهرستان بویین زهرا گفت: یک اعدامی پای چوبه‌دار در بویین زهرا مورد بخشش اولیای دم قرار گرفت.
تدبیر24: ابوالفضل حسینی مرادآبادی اظهار کرد: با تلاش و میانجی‌گیری‌های به عمل آمده، زندانی محکوم به قصاص با رضایت خانواده مقتول از مرگ نجات یافت و به زندگی بازگشت.

وی افزود: این زندانی که در زندان بویین زهرا به جرم قتل عمد به مدت چهار سال در زندان به سر می‌برد، در آستانه اجرای حکم قصاص و در پای چوبه‌دار با گذشت و بخشش اولیای دم از مرگ نجات یافت.

رئیس زندان شهرستان بویین زهرا ادامه داد: این اتفاق پس از حضور خانواده مقتول و مسئولان اجرایی و قضایی در زندان جهت اجرای حکم قصاص روی داد.

حسینی مرادآبادی خاطرنشان کرد: فرهنگ گذشت و عفو همیشه در بین مردم کشورمان رواج داشته و از مهم‌ترین پیام‌های این اقدام خداپسندانه رضایت، محبت و قرب الهی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: