تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۳۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

آغاز هفته درهای‌باز دانشگاه تربیت‌مدرس

همزمان با آغاز هفته دولت و در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، هفته درهای باز دانشگاه تربیت مدرس گشایش یافت.
تدبیر24: مراسم ˈهفته درهای بازˈ روز یکشنبه با حضور معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس، جمعی از استادان، دانشجویان و فعالان حوزه های پژوهشی، فناوری و صنعتی کشور افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه تربیت مدرس نیز همزمان با این مراسم آغاز به کار کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس در این مراسم گفت: دانشجویان، استادان، صاحبان صنایع و سرمایه و تمام اقشار مردم می توانند تا پایان هفته دولت از نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی دانشگاه تربیت مدرس بازدید کنند.

دکتر یعقوب فتح الهی افزود: بازدید از آزمایشگاه ها و بخش های پژوهشی دانشگاه نیز در این مدت برای بازدیدکنندگان امکان پذیر است.

وی هدف از برگزاری هفته درهای باز در دانشگاه تربیت مدرس را معرفی دستاوردها و موفقیت های پژوهشی و آشنایی هرچه بیشتر مردم و فعالان بخش های صنعتی و تحقیقاتی با این توفیقات و همچنین با رشته های تحصیلی فعال در این دانشگاه عنوان کرد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشکده های مختلف، پارک علم و فناوری و بخش های تحقیقاتی دانشگاه تربیت مدرس تا هشتم شهریورماه در محل تالار اجتماعات شهید مطهری این دانشگاه دایر خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: