تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

آغاز همایش بین المللی آمار

دوازدهمین همایش بین المللی آمار با حضور نمایندگان پنج کشور خارجی روز دوشنبه در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز شد.
تدبیر24: دبیر این همایش گفت: بلژیک، مجارستان، لهستان، دانمارک، اسپانیا و ایرانیان مقیم کشورهای آمریکا و کانادا به همراه دانشگاه های داخلی شرکت کنندگان در این همایش بین المللی هستند.

ˈعبدالرضا سیارهˈ افزود: 571 مقاله از دانشگاه های سراسر کشور و تعدادی از دانشگاه های خارجی به دبیرخانه همایش ارسال شد که در نهایت هیات داوران، 270 مقاله برای سخنرانی و 110 مقاله برای ارائه پوستر برگزیدند.

وی ادامه داد: از دانشگاه های سراسر کشور، دو داور برای بررسی تخصصی و دقیق هر مقاله انتخاب شد.

وی بیان کرد: در دوازدهمین همایش بین المللی آمار پنج محور اصلی آمار استباطی، احتمال، رسمی، حیاتی و کاربردی و فرآیندهای تصادفی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

سیاره، فراهم کردن محیطی خاص برای متخصصان و پژوهشگران مقاله ها، افزایش ارتباط بین محققان و پژوهشگران، گسترش فرهنگ سواد آماری و معرفی پتانسیل های دانشگاهی درباره ارائه خدمات علمی و افزایش همکاری میان دانشگاه های داخل و خارج را از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس بیان کرد.

عادل آذر رییس مرکز آمار ایران به عنوان سخنران ویژه، ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه، 9 نفر میهمان خارجی، 10 نفر اعضای هیات علمی شاغل در دانشگاه های خارج از کشور و برخی از استادان دانشگاه های ایران و رییس پژوهشکده آمار نیز در این همایش حضور دارند.

همایش بین المللی آمار تا پنجم شهریور ماه جاری ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: