تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

صادرات شاه میگوی آذربایجان غربی

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت: شاه میگوی دراز آب شیرین تولید شده در این استان به سه کشور جهان صادر می شود.
تدبیر24: محمد شیرولیلو روز سه شنبه افزود: با توجه به کیفیت شاه میگوی تولید شده در منابع آبی آذربایجان غربی سه کشور عمده آلمان، فرانسه و ارمنستان مهمترین مشتریان میگوی استان هستند.

وی گفت: سالانه 85 تن شاه میگوی دراز آب شیرین از منابع آبی استان به ویژه دریاچه پشت سد ارس تولید و به کشورهای یاد شده صادر می شود.

وی اضافه کرد: شاه میگوی دراز آب شیرین دریاچه پشت سد ارس جانداری مختص منابع آبی در آذربایجان غربی است و سالیانه شرکتهای فعال در این حوزه زیر نظر مدیریت شیلات استان و با استفاده از تیم های صیادی اقدام به صید این آبزی می کنند.

وی ادامه داد: 70 صیاد محلی در قالب پنج شرکت بهره بردار نسبت به صید این آبزی ارزشمند اقدام و بعد از عمل آوری و بسته بندی به صورت زنده آن را به کشورهای مقصد صادر می کنند.

شیرولیلو گفت: مرحله دوم فعالیتهای صید و صیادی شاه میگوی دراز آب شیرین از دریاچه پشت سد ارس پلدشت اکنون آغاز شده که می تواند علاوه بر ارزآوری قابل توجه به کشور، شغل مناسبی برای مردم محلی باشد.

بیش از سه هزار نفر در آذربایجان غربی در بخش شیلات فعالیت می کنند و این استان جز 17 استان برتر غیرساحلی در تولید انواع آبزیان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: