بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

پیشروی ارتش سوریه در ریف و ادلب

ارتش سوریه در تلاش برای تکمیل محاصره امنیتی منطقه جوبر و الغوطه الشرقیه، به پیشروی به سمت شمال منطقه الملیحه در ریف دمشق ادامه می دهد.
تدبیر24: ارتش سوریه در تکمیل عملیات نظامی در ریف درعا، پس از رصد کردن یک گروه مسلح وابسته به جبهه النصره که می کوشید به منطقه میان الحاره و زمرین نفوذ پیدا کند، با کاشت مین ها و انفجار آنها، یک گروه متشکل 75 نفره از تروریست ها را هدف قرار داد و شماری از آنها را به هلاکت رساند.

شادی احمد، تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با شبکه خبری العالم در این زمینه اظهار داشت: زمانی که ارتش سوریه با تروریست ها روبرو می شود، تاکتیک های متعددی در پیش می گیرد که با تاکتیک های مقابله با ارتش منظم تفاوت دارد. این همان چیزی است که در درعا مشاهده کردیم. در این استان کمین ارتش سوریه منجر به کشته شدن بیش از 50 تروریست از جبهه النصره و دیگر شبه نظامیان مسلح شد.

در ریف ادلب نیز یگانهای کمین در ارتش سوریه، با انجام کمین برای یک گروه تروریستی که سعی می کرد از طریق منطقه نحله در ریف ادلب به سمت یکی از ایست های نظامی حرکت کند و در نزدیکی منطقه اورم الجوز در ریف اریحا مستقر شود، شماری از آنان را به هلاکت رساند.

یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه نیز به شبکه خبری العالم گفت: یگانی از نیروهای مسلح ما برای گروههای تروریستی که درصدد ورود به روستای اورم الجوز بودند، کمین نصب کرد. هدف این تروریست ها رصد کردن تحرکات پست نظامی اطراف روستای اورم الجوز، هدف قرار دادن ساکنان و کشاورزان در مزارع خود و کاشتن مین در زمین های زراعی آنها و نیز رصد تحرکات کاروانهای کمک های انساندوستانه در جاده بین المللی اریحا-لاذقیه به سمت شهر ادلب بود.

از سوی دیگر مناطق متعددی در غوطه شرقی در روزهای اخیر شاهد عملیات نظامی است؛ ارتش سوریه به تعقیب در این منطقه پرداخته و به سمت ورودی دره عین ترما در غوطه شرقی پیشروی کرده است که این امر منجر به اعمال فشار بر تروریست ها در داخل غوطه و تکمیل محاصره آنها در جوبر و دوما شده است.

به گفته تحلیلگران، ارتش سوریه سعی می کند با درگیری در جرود قلمون و انجام عملیات نظامی در عمق غوطه شرقی، پس از قطع راههای امدادرسانی به تروریست ها از سوی لبنان، به حضور آنها در ریف دمشق پایان دهد.
منبع: العالم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: