تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۳۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

2 نوجوان در سد پاوه‌رود غرق شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: دو نوجوان به دلیل نداشتن مهارت و آشنایی کافی به فنون شنا در سد ˈپاوه رودˈ زنجان غرق شدند.
تدبیر24: سرهنگ ˈجعفر کردلوˈ روز سه شنبه افزود: این دو نوجوان 11 و 14 ساله که محمد و مجید نام دارند و اهل روستای پاوه شهرستان طارم از توابع استان زنجان هستند، برای بازی و شنا به سد ˈپاوه رودˈ رفته بودند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: جسد این دو نوجوان توسط نیروهای امدادی و اهالی روستا از سد بیرون کشیده و به منظور تشییع و خاکسپاری تحویل اولیای آنان شد.

از آغاز فصل گرما تاکنون چهار نوجوان و جوان در سدهای استان زنجان غرق شده اند که ضروری است خانواده و اطرافیان توصیه های لازم را درباره خطرات شنا در آبگیرها و سدها به آنان داشته باشند.

تیرماه امسال شنای جوانی در سد خاکی ˈمراشˈ دندی از توابع شهرستان ماهنشان سرانجامی تلخ داشت و خانواده ای را داغدار کرد؛ در مرداد ماه نیز جوان 20 ساله ای که به قصد شنا وارد سد ˈکینه ورسˈ شهرستان ابهر از توابع این استان شده بود، به دلیل بی احتیاطی و آشنایی نداشتن به فنون شنا، جان خود را از دست داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: