بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱

بازگشایی خانه سینما 21شهریور

خانه سینما، مقارن با روز ملی سینما - 21 شهریور – به دست دکتر «حجت الله ایوبی» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و با همراهی جمعی از چهره‌های صاحب نام سینمای ایران بازگشایی می‌شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از  ایسنا، در متن خبر رسمی اعلام شده از سوی روابط عمومی سازمان سینمایی آمده است: «در دیدارهای جداگانه‌ای که دکتر «حجت الله ایوبی» با طیف‌های مختلف سینمایی و غیر سینمایی داشت، بر عزم جدی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بازگشایی خانه سینما توسط دولت جدید و از سرگیری مجدد فعالیت‌های صنفی سینمایی تأکید کرد.

 

سازمان سینمایی ضمن تشکر از همراهی و همدلی خانواده ارجمند سینمای ایران و نیز جامعه رسانه‌ای که طی دو سال اخیر پیگیر حل مشکل خانه سینما بودند به اطلاع می‌رساند رئیس سازمان سینمایی صبح روز پنجشنبه 21 شهریور ساعت 11:30 در محل تالار اجتماعات خانه سینما با برگزاری نشستی خبری پاسخگوی سئوالات نمایندگان رسانه‌های جمعی خواهد بود و درباره نحوه برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و نیز برگزاری انتخابات پیش‌رو سخن خواهد گفت.

 

گفتنی است هرگونه گمانه‌زنی و اظهار نظر غیر رسمی در خصوص موضوع بازگشایی خانه سینما نادرست بوده و اطلاعات صحیح و شفاف در این مورد، روز پنج‌شنبه 21 شهریور و در جریان برگزاری نشست خبری یاد شده مطرح خواهد شد.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: