بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۳۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

فان‌خال:منچستر 1ماهه ساخته نمیشود

سرمربی منچستریونایتد با اظهار تاسف از حذف تیمش از جام اتحادیه عنوان کرد: منچستریونایتد یک ماهه ساخته نمی‌شود و ساختن تیم زمان می‌برد.
تدبیر24: منچستریونایتد شب گذشته با قبول شکست چهار بر صفر برابر میلتون از جام اتحادیه کنار رفت تا تیره روزیهای این تیم با لوئیس فان خال ادامه داشته باشد.

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد پس از حذف تیمش از جام اتحادیه انگلیس، گفت: از این شکست خیلی ناراحتم. وقتی شما کارتان را در لیگ برتر انگلیس با یک شکست خانگی و یک تساوی آغاز می‌کنید و سپس بعد از آن در جام اتحادیه شکست می خورید و حذف می‌شوید خیلی برایتان ناراحت کننده می‌شود. خیلی از نتایجی که کسب شد ناراحتم اما من اینجا هستم که تیم را بسازم و ساختن دوباره منچستریونایتد در عرض یک ماه به دست نمی‌آید و زمان می‌برد. به هواداران منچستریونایتد قول می‌دهم که بتوانم این تیم را بسازم.

فان خال درباره آنخل دی ماریا بازیکن تیم جدید نیز گفت: دی ماریا بازیکن بزرگی است و می‌تواند به شرایط منچستر کمک کند اما در وهله نخست باید با فرهنگ فوتبالی و فلسفه فوتبال در انگلیس هماهنگ شود. انتظار ندارم دی ماریا خیلی زود با تیم من هماهنگ شود. مطمئنم که هماهنگی او زمان می‌برد. اما چیزی که هست این که قطعا دی ماریا می‌تواند تاثیر مثبتی در منچستر داشته باشد. ما اکنون در شرایطی هستیم که باید تمرین کنیم تا زمان بتواند شرایط منچستر را بهتر کند. من سیستم‌ جدیدی در منچستریونایتد پیاده کرده و اجرای سیستم‌ و موفقیت در آن نیازمند زمان است.

سرمربی هلندی منچستریونایتد ادامه داد: قطعا اشتباه‌های زیادی در ساخت یک تیم کرده‌ام. من این اشتباه‌ها را قبول دارم و به خاطر همین از عملکرد ضعیف تیمم برابر میلتون شگفت‌زده نشدم. بازیکنانم برای برد بازی نمی‌کنند و این مشکل باید خیلی زود برطرف شود. ما هر بازی اشتباه‌های زیادی مرتکب می شویم و این اشتباه‌ها در هر بازی به ضرر ما تمام می‌شود. من مربی هستم که دوست دارم خیلی ریسک کنم، به خاطر همین در نیمه دوم بازی با میلتون تغییرات اساسی در تیمم ایجاد کردم.

آخرین باری که منچستریونایتد در دور دوم جام اتحادیه حذف شد به سال 1995 باز می‌گردد جایی که آنها به تیم یورک باختند و حذف شدند.

منچستریونایتد در هفته‌ سوم لیگ جزیره باید برابر برنلی به میدان برود. آنها با یک تساوی و یک شکست در حال حاضر وضعیت مطلوبی ندارند و در رده سیزدهم لیگ انگلیس قرار گرفته‌اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: