بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

حمایت آمریکا از آتش بس در غزه

وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه حمایت خود را از آتش بس بلند مدت در غزه میان جنبش مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد.
تدبیر24: جن ساکی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما بطور کامل و قاطع از آتش بس اعلام شده در غزه حمایت می کنیم.

وی افزود: جان کری وزیر خارجه آمریکا تا ساعاتی دیگر در این باره بیانیه خواهد داد.

ساکی به حمایت های همه جانبه واشنگتن از رژیم صهیونیستی در طول حملات چند هفته ای به مردم بی دفاع غزه اشاره نکرد.

به عقیده ناظران، این آتش بس یک شکست سنگین برای رژیم صهیونیستی به شمار می رود زیرا نه تنها به اهداف خود از آغاز این جنگ نرسید، بلکه ناچار شد به محاصره چندین ساله نوار غزه پایان دهد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ˈحماسˈ روز سه شنبه اعلام کرد که با رژیم صهیونیستی در باره برقراری آتش بس دراز مدت به منظور پایان دادن به تهاجم 7 هفته ای ارتش این رژیم به غزه به توافق رسیده است.

حماس از این توافق به عنوان یک پیروزی برای مقاومت فلسطین، تجلیل و ستایش کرد.

وزارت امور خارجه مصر نیز در بیانیه ای در این زمینه اعلام کرد: ˈبرای حفاظت از جان بیگناهان و پایان دادن به خونریزی ها، دو طرف فلسطینی و اسراییلی بر اساس طرح پیشنهادی مصر در سال 2014 و توافق صورت گرفته در قاهره در سال 2012 میلادی اقدام به پذیرش آتش بس کردند.ˈ

بر اساس این بیانیه، با برقراری آتش بس که بصورت نامحدود و دائمی خواهد بود، گذرگاههای میان غزه و سرزمین های اشغالی برای ورود کمک های بشردوستانه و مصالح مود نیاز برای بازسازی مناطق آسیب دیده از جنگ، بازگشایی می شود.

در تهاجم نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه، بیش از 2هزار فلسطینی شهید و هزاران تن دیگر زخمی شدند و در مقابل رزمندگان مقاومت فلسطین نیز صدها نظامی صهیونیستی را به هلاکت رساندند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: