بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۳۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

اعراب به عراق باز می‌گردند

معاون دبیر کل اتحادیه عرب از تحرک فوری و وسیع عربی پس از تشکیل کابینه در عراق خبر داد.
تدبیر24: احمد بن حلی معاون دبیر کل اتحادیه عرب گفت: عراق به اقبال قوی کشورهای عربی نیاز دارد و اتحادیه عرب منتظر تشکیل دولت وحدت ملی شامل همه گروه‌های سیاسی و مناطق عراق است.

وی افزود: به محض تشکیل این دولت، تحرک عربی وسیعی رخ خواهد داد و کمیته وزارتی عربی پس از تشکیل کابینه در عراق برای گفتگو با دولت و رهبران عراقی به ویژه درباره راه های مبارزه با تروریسم عازم این کشور می‌شود.

یادآور می شود که نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب در ششم آگوست جاری اعلام کرده بود که هیئت وزارتی عربی عالی رتبه پس از تشکیل دولت جدید عراق عازم این کشور می شود. دیدار این هیئت به نشانه همبستگی با عراق در برابر تهدیدهاست.

منبع: پایگاه النهرین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: