تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

فقط مدال طلای جهان را می‌خواهم

ملی‌پوش وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با اشاره به این که تاکنون هیچ مسئولی کنار کشتی‌گیران حاضر نشده و از آنان حمایت نکرده است، گفت: ما برای دل خودمان و خوشحالی مردم به روی تشک می رویم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم.
تدبیر24: سید احمد محمدی در خصوص وضعیت خود در آستانه حضور در مسابقات جهانی، اظهار کرد: تمرینات پرفشار و بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر توانستم این تمرینات را به نحو احسن انجام دهم. در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردارم. ان‌شاءالله در فرصت باقی مانده نیز به آمادگی کامل خواهیم رسید.

ملی‌پوش وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در خصوص رقابت انتخابی تیم ملی با میثم نصیری در لهستان که در نهایت به پیروزی‌اش منجر شد، خاطر نشان کرد: به شخصه علاقه بسیار زیادی به نصیری دارم و مانند برادرم او را دوست دارم. معتقدم میان من و او هیچ تفاوتی وجود ندارد و اگر او نیز به جای من به مسابقات جهانی می‌رفت برای موفقیتش دعا می کردم، اما در هر صورت از میان ما یک نفر باید انتخاب می‌شد و برای ایران به روی تشک می‌رفت. مطمئنا هر کشتی گیری که جنگنده‌تر ظاهر شود و با هوشیاری بیشتری از فرصت‌هایش استفاده کند این شانس را دارد که به تیم ملی راه یابد.

وی درباره حضور در بازی‌های آسیایی نیز گفت: در حال حاضر فقط به موفقیت در مسابقات جهانی فکر می‌کنم. پس از مسابقات جهانی کادر فنی در خصوص حضورم در بازی‌های آسیایی تصمیم گیری می‌کند و فعلا هیچ چیز مشخص نیست. من زحمت کشیده‌ام و مطمئن باشید تابع کادر فنی هستم، اما از نظر بدنی مشکلی بابت حضور در بازی‌های آسیایی ندارم.

قهرمان 2014 آسیا درباره پیش‌بینی خود از رنگ مدالش در مسابقات جهانی، تصریح کرد: شک نکنید با توجه به زحمات و مشقات زیادی که متحمل شده‌ام روی تشک هیچ چیزی کم نمی گذارم و تا آخرین لحظه می‌جنگم و اگر خدا بخواهد می‌توانم با دست پر به کشور باز گردم. هر ورزشکاری قبل از هر مسابقه‌ای می‌خواهد بهترین نتیجه‌ را کسب کند من نیز از انگیزه بسیار زیادی برخوردارم و فقط به دنبال کسب طلا در مسابقات جهانی هستم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد درباره میزان توجه مسئولان ورزشی به کشتی‌گیران در آستانه حضور در مسابقات جهانی، گفت: تا به امروز هیچ مسئولی را کنار خودمان ندیده‌ایم و هیچ یک به ما سر نزده‌اند تا ما را کمک کنند. البته کشتی ورزشی پهلوانی است و آنها چه بیایند و چه نیایند ما زحمات خود را می کشیم. ما برای دل خودمان و خوشحال کردن مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم. مسئولان هم آمدند که هیچ، نیامدند هم دستشان درد نکند! ما پس از جام جهانی لس آنجلس و مسابقات آسیایی هیچ پاداشی نگرفتیم. در لیگ هم که دو سال کشتی گرفتیم و پرسپولیس و رستم کلا هیچ پولی به ما ندادند پس از کجا بیاوریم و خرج خانواده‌مان کنیم.

وی درباره ارزیابی خود از شکل جدید برگزاری لیگ کشتی گفت: من خودم با این نحوه برگزاری راحت ترم، چرا که یکی، دو روز تمام می‌شود و نباید مانند قبل چند ماه بدنمان در فشار باشد و از مسابقات دیگر بیفتیم تا در لیگ به روی تشک برویم. البته قبول دارم لیگ گذشته هیجان بیشتری داشت و مردم استقبال زیادی از مسابقات می‌کردند، اما در مجموع من این نحوه برگزاری را بیشتر می‌پسندم.

محمدی در پایان خواستار دعای خیر مردم برای موفقیت کشتی‌گیران در دو آوردگاه مهم مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی شد و تاکید کرد: ما تنها برای اهتزاز پرچم مقدس ایران و خوشحالی مردم به روی تشک مبارزه می رویم و به طور حتم تا آخرین لحظه برای رسیدن به موفقیت می‌جنگیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: