بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

کريم انصاري‌فرد به اوساسونا پيوست

کریم انصاری‌فرد که برای مذاکره با تیم‌های اسپانیایی به این کشور رفته بود در فاصله دو روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات با مسئولان باشگاه اوساسونا به توافق رسید و قراردادی دو ساله با این باشگاه بست.
تدبیر24: قوانین لیگ فوتبال حرفه‌ای اسپانیا (LFP) این اجازه را به سرخپوشان پامپلونا نمی‌داد تا مهاجم تیم ملی ایران را به خدمت بگیرند چرا که باید آمار ورودی و خروجی‌های بازیکنان خارجی‌ این تیم در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی همخوانی داشته باشد. این مشکل پس از فروش فرانسیسکو سیلوا، هافبک اوساسونا حل شد تا انصاری‌فرد پس از نکونام و شجاعی سومین بازیکن ایرانی باشد که پیراهن اوساسونا را برتن می‌کند.

نکونام دیگر بازیکن اوساسونا برای حضور در این تیم با مشکل جدی مواجه شده و اگر تا پایان روز دوشنبه هفته جاری نتواند مدارکش را کامل کند نمی‌تواند برای اوساسونا به میدان برود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: