بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۳۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

هرمزگان، مستعد پرورش شتر

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: استان هرمزگان با داشتن مناطق کویری و نیمه کویری وسیع، شرایط آب وهوایی و اقلیم خاص حاکم برآن هم‌چنین گونه‌های خاص گیاهی، از دیرباز یکی از نواحی مستعد پرورش شتر بوده است.
تدبیر24: «عباس زارعی» اظهار کرد: شتر با مشخصات زیستی و تولیدی که دارد از انواع مناسب برای نگهداری و تولید محصولات دامی با بازده‌ی اقتصادی مطلوب در شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: استان هرمزگان با داشتن مناطق کویری و نیمه‌کویری وسیع، شرایط آب وهوایی و اقلیم خاص حاکم برآن هم‌چنین گونه‌های خاص گیاهی، از دیرباز یکی از نواحی مستعد پرورش شتر بوده است.

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خاطرنشان کرد: خصوصیات حیاتی و تولیدی شتر، علاوه‌بر قدرت زیست در شرایط بیابانی و کویری و کم‌آبی هم‌چنین مقاومت بیشترش در مقابل اغلب بیماری‌های عفونی و عوامل بیماریزا و در نتیجه‌ی تلفات و ضایعات کمتر است.

براساس این گزارش، از مزیت‌های پرورش شتر به تولید مواد درمانی از آن، تولید محصول سالم، مقاومت بسیار زیاد شتر به بیماری‌ها و شتر وسیله‌ی مناسب برای بارکشی خصوصاً در مناطق کویری است، اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: