آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 05
کد خبر: ۳۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

تحویل خودروهای دنا به مشتریان

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: تحویل خودروهای ثبت نامی دنا که موعد تحویل آنها ماه های تیر، مرداد و شهریور امسال بود، از مهرماه آغاز خواهد شد.
تدبیر24: عبدالله بابایی روز چهارشنبه علت تاخیر در تحویل این خودروها را بحث کیفیت دانست و تصریح کرد: خودروی دنا یک خودروی لوکس به شمار می آید بنابراین به لحاظ کیفیت باید نظر مشتریان را جلب کند.

وی افزود: ایران خودرو آمادگی تحویل خودروها در موعد مقرر را داشت اما چون کیفیت خود خودروها برای مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است، مدیریت تصمیم گرفت زمان تحویل را به تعویق بیاندازد تا کیفیت خودروها مورد بازبینی و بررسی مجدد قرار گیرد.

بابایی تعداد ثبت نام کنندگان خودروهای دنا را حدود 10 هزار دستگاه برشمرد و گفت: این خودرو یکی از بهترین خودروی کیفی ساخت داخل خواهد بود که به طور قطع مورد استقبال و نظر مشتریان قرار می گیرد.

به گفته معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، تمام خودروهای ثبت نامی دنا از مهرماه سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد و سود تاخیر نیز برابر با قراردادهای منعقد شده به آنان پرداخت می شود.

دنا (DENA) سومین محصول ملی گروه صنعتی ایران خودرو، کار خود را از زمان راه اندازی پروژه ای با نام NX7 در آذر ماه سال 88 آغاز کرد. خودروی دنا بر روی پلتفرم سمند ساخته می شود و از نظر ابعاد خارجی و داخلی دقیقا مطابق با خودرو سمند است.

طراحان در طراحی دنا سعی بر آن داشتند که با استفاده از فاکتورهای جدید، جذابیت و متفاوت بودن را ایجاد و نیز بتواند جایگزین مناسبی برای بازارهای خارجی سمند (خاورمیانه، آمریکای جنوبی، چین و آفریقا) عرضه کنند.

پیشرانه های عرضه شده در این خودرو از نوع EF7 (چهار سیلندر 1.7 لیتری) است. سیستم تعلیق، ترمزگیری و بخش فنی دنا نیز با سمند برابر است. سیستم ترمز ABS، سیستم تقسیم نیروی ترمز برای چرخ ها EBD و نیز بوسترهای MBA به صورت استاندارد وظیفه حفظ امنیت در هنگام ترمزگیری را برعهده خواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: