امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 01
کد خبر: ۳۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

استفاده ازفیفا برای‌حفظ جایگاه‌درراس‌فدراسیون‌فوتبال؟

هادی آیت اللهی و مهدی محمدنبی نمی خواهند صندلی شان در وزارت فدراسیون فوتبال را به شخص دیگری بدهند.
تدبیر24: فدراسیون فوتبال روزهای سختی را سپری می کند که ریشه در نوع و البته کیفیت مدیریت علی کفاشیان دارد. رئیس خندان فدراسیون فوتبال همزمان با درگیری مربوط به بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی و قرارداد کی روش، دغدغه دیگری هم پیدا کرده است. دغدغه ای که به نغییرات فدراسیون فوتبال و تغییرات مدیریتی در راس آن مربوط می شود.

تقریبا دو هفته مانده به اعزام تیم ملی به جام جهانی فوتبال بود که بحث تغییرات مدیریتی در فدراسیون فوتبال مطرح شد و این اعلام صورت گرفت که بعد از مسابقات جام جهانی، برخی چهره های قدیمی از فدراسیون فوتبال خواهند رفت. نایب رییس فدراسیون فوتبال اولین نفری بود که از این تغییرات پرده برداشت و صراحتا اعلام کرد که کفاشیان خواستار قطع همکاری اش با فدراسیون فوتبال شده است.

اما نکته جالب توجه به اتفاقات پشت پرده ای مربوط می شود که در خصوص کنار گذاشته شدن محمد مهدی نبی و هادی آیت اللهی رخ داده است. علی کفاشیان همزمان با فریده شجاعی با دبیر کل و نایب رییس فدراسیون(نبی و آیت اللهی) نیز بحث تغییرات را مطرح کرده که با واکنش این دو نفر مواجه شده است.

محمد مهدی نبی و هادی آیت اللهی به هیچ وجه حاضر به پذیرش این تغییرات نشده اند و  حتی گفته می شود که در این بین برخی حامیان نبی و آیت اللهی  در فدراسیون فوتبال نیز بحث دخالت دولت در امور داخلی فدراسیون فوتبال و باز کردن پای فیفا را مطرح کرده اند. مقاومت عجیب و غیر قابل پیش بینی نبی و آیت اللهی، رییس فدراسیون فوتبال را مجاب کرد تا  تغییرات مدیریتی را به آینده موکول کند.

در همین بار یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال با توجه به تهدیدهای صورت  گرفته به پیام نو گفت: ممکن است وقوع تغییرات با رویکرد خاصی به فیفا گزارش داده می شود، تبعاتی هم  برای فدراسیون فوتبال داشته باشد. باید به علی کفاشیان حق داد که نتواند بر اجرای خواسته وزارت ورزش پافشاری کند.

وی افزود:  شاید اگر خانم شجاعی این مسئله را رسانه ای نمی کرد، در این برهه زمانی حساس که تکلیف سرمربی تیم ملی هنوز مشخص نیست و فاصله کمی که تا جام ملت ها باقی مانده، از این قضیه رونمایی نمی شد و به نظر نمی رسد که فدراسیون فوتبال تا قبل از برگزاری جام ملت های آسیا تغییراتی را به خودش ببیند.”

با توجه به این اتفاقات می توان اعتراف کرد که چند دستگی و مدیریت جزیره ای در ساختمان گرانیتی خیابان سئول به اوج خودش رسیده و شاید علی کفاشیان در قامت رییس فدراسیون، مثل اکثر موارد چاره ای جز خندیدن نداشته باشد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: