بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰

مردهزارچهره به دام افتاد

تدبیر24:
سرهنگ فرهاد قدسی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در تشریح این خبر گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص اخاذی فردی که خود را مأمور معرفی می‌کند، تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی وارد عمل شده و تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی متهم آغاز کردند.
 
 
وی افزود: مأموران با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده متوجه شدند، متهم که مجرمی حرفه‌ای است، با معرفی خود تحت عناوین سرهنگ سپاه، دکتر و خانواده شهید از مردم اخاذی می‌کند.
 
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این ارتباط با تحقیقات گسترده پلیسی محل تردد متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی دستگیرشد.
 
 
قدسی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کمری جنگی با دو عدد گلوله و یک سلاح کمری قلابی، یک رشته دستبند فلزی قلابی، دو عدد قمه به همراه 10 عدد مهر با محتویات نامه نگاری و تعدادی نامه و فرم خام با سربرگ ادارات و نهادهای دولتی کشف شد.
 
 
وی ادامه داد: متهم 35 ساله در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بود ولی هنگام مواجه شدن با ادله پلیس و همچنین کشف مدارک شناسایی جعلی لب به اعتراف گشود.
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان، ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر هوشیاری و شناخت اینگونه افراد گفت: مردم در صورت مشاهده افرادی که خود را مامور معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی درخواست کنند و در صورت مواجهه با افراد مشکوک آن را به پلیس گزارش دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: