بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

نعمت‌زاده دو مشاور جدید خود را منصوب کرد

تدبیر24:
براین اساس محمدرضا نعمت‌زاده، بهروز ریاحی و علی‌محمد گودرزی را به عنوان مشاوران جدید وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

در حکم نعمت‌زاده برای علی‌محمد گودرزی آمده است: "همکاری با قائم‌مقام تولید و معاونت برنامه‌ریزی و سایر مدیران و کارشناسان در بازنگری و تدوین برنامه راهبردی (استراتژی) توسعه صنعتی و معدنی با بهره‌گیری از اسناد بالادستی نظیر سند چشم‌انداز بیست ساله، قانون برنامه پنجم توسعه و با رویکرد به بررسی کلیه متون تهیه شده قبلی انجام شود."

نعمت‌زاده همچنین به وی ماموریت داده است تا با مشارکت در بررسی و نهایی کردن شرح وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین کمک در تدوین و مهندسی مجدد ساختار سازمانی متناسب و شرح وظایف موجود با رویکرد ادغام واقعی بخش صنعت، معدن و تجارت اقدام کند.

وزیر صنعت، معدن وتجارت در این حکم راهبری، هدایت، نظارت و ایجاد هماهنگی لازم به منظور ارتقای کارایی و اثربخشی عملکرد شورای مشاوران حوزه وزارت وفراهم‌سازی زمینه‌های لازم برای توانمندسازی و ارتقای بهره‌وری نیروی کار با افزایش انگیزه، مهارت، خلاقیت و ایجاد تناسب بین مراکز آموزشی و پژوهشی با نیازهای بازارکار را از جمله وظایف گودرزی دانسته است.

نعمت‌زاده در پایان این حکم تصریح کرده است که کمک به تسهیل ارتباط دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی با حوزه صنعت، معدن و تجارت و ارایه برنامه‌های راهبردی برای کمک به بهبود فضای کسب و کار را پیگیری کند.

به گزارش ایسنا،وزیر صنعت،معدن و تجارت از دیگر مشاور جدید خود، بهروز ریاحی خواسته است تا با همفکری و همکاری معاونان، مدیران ستادی و استانی و انجام مطالعه‌ نحوه اعمال حاکمیت بر فعالیت‌های سرمایه‌گذاری، بهره‌برداری و انجام امور تجاری در کشورهای صنعتی و در حال توسعه و روانسازی فعالیت‌های صنعت، معدن وتجارت کشور را بررسی و گزارش کند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: