تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۳۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

صلح و سازش بین طوایف کوهدیم

صلح و سازش دو طایفه کوهدیم بخش پلان چابهار با حضور جمعی از مسوولان برقرار شد.
تدبیر24: نشست صلح و سازش دو طایفه جدگال و بیجارزهی طی مراسمی با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار، نماینده مردم شهرستانهای چابهار – کنارک – نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و شورای حل اختلاف شهرستان چابهار، امام جمعه پلان، بخشداران پلان و دشتیاری، روسای دادگستری چابهار و دشتیاری ، روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهرو روستا ، و جمعی از مدیران دستگاههای دولتی، معتمدان و بزرگان طوایف بخشهای پلان و دشتیاری ، در مسجد جامع پلان برگزار شد.

' احمدعلی موهبتی' فرماندار چابهار در این آیین با قدردانی از دست اندرکاران این برنامه خداپسندانه و معنوی گفت: بی تفاوت نبودن در برابر مشکلات و اتفاقات می تواند ما را در رسیدن به جامعه ای ایده آل یاری کند.

به گفته وی، چه آنانی که طرح صلح را انجام دادند و چه آنانی که طرفین دعوا را متقاعد کردند و چه کسانی که متقاعد شدند و موارد قانونی را انجام دادند و دراین قضیه بی تفاوت ننشستند ، اقدامشان در خور تحسین است.

رییس شورای تامین شهرستان چابهار افزود: وحدت و همبستگی و حضور مردم در صحنه زمینه فراهم شدن صلح و دوستی و امنیت و آرامش را فراهم می کند و هیچ کس جرات خلاف را نخواهد داشت.

وی با عنایت به موقعیت استراتژیک چابهار و استعدادهایی که خداوند دراین منطقه قرار داده است، بر سرمایه گذاری در تمامی زمینه ها بویژه بخش تولید در شهرستان که می تواند موجبات اشتغال و زمینه حضور سرمایه گذاران را در عرصه اقتصادی فراهم کند تاکید کرد.

امام جمعه پلان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حمیداله سردارزهی از معتمدین بخش در سخنانی ضمن دعوت مردم به آرامش که از نیازهای مسلم جامعه است، صبر در برابر مسائل و مشکلات، دوری از اقدام خود سرانه و مراجعه به قانون ، همدلی با معتمدین و ریش سفیدان را از مهمترین عوامل در جلوگیری از انتقام جویی های قومی عنوان کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: