بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۳۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

ارزش هر درخت بلوط 200 هزار دلار

مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: حال و روز جنگل‎های بلوط استان خوب نیست.
تدبیر24: مهرداد بهاروندی اظهارکرد: درختان بلوط به عنوان بخشی از نعمت‎های خداوند که شامل کشور و استان ما شده، به عنوان نمادی برای لرستان است.

وی با بیان اینکه امروزه این درختان بر اثر فشارهای بیولوژیکی حال و روز خوبی ندارند، بیان کرد: پدیده خشکیدگی درختان بلوط جنگل‎های دنیا را تحت تأثیر قرار داده و یکسال است که کارشناسان خارجی در این موضوع ورود پیدا کرده‎اند و آن را به عنوان پروژه اضطراری نام می‎برند.

مدیرکل منابع طبیعی خاطرنشان کرد: 20 میلیون اصله درخت بلوط در استان در حال خشک‌شدن هستند یا کاملاً خشک شده است.

بهاروندی ادامه داد: ارزش هر درخت بلوط 200 هزار دلار است و در استان یک میلیون و 200 هزار هکتار جنگل وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه درختان 75 درصد اکسیژن دنیا را تولید می‎کنند، افزود: در هر هکتار 68 تن گرد و غبار هوا توسط درختان رسوب‎گیری می‎شود و هوا را پاک می‎کنند.

مدیرکل منابع طبیعی لرستان تأکید کرد: پایه و اساس امنیت حیاتی نیازمند بستری به نام منابع طبیعی است، نوزادی که متولد می‎شود اولین چیزی که دریافت می‎کند، اکسیژن است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: