تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۳۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

کواچ: بازیکنانم عالی اند

سرمربی والیبال مردان ایران پس از پیروزی برابر پورتوریکو با بیان اینکه خیلی خوب بازی کردیم و از این بابت خوشحالم،گفت: بازیکنانم واقعا عالی بازی کردند و توانستند برنده باشند.
تدبیر24: «اسلوبودان کواچ» افزود: یک مقدار ترس داشتم که مبادا بعد از پیروزی برابر بلژیک و قطعی شدن صعودمان، نتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم که اینطور نبود و بازیکنان با ذهنیت آماده و خوبی در بازی ظاهر شدند.

کواچ همچنین درباره روند موفقیت های امسال تیم ملی ایران با اشاره به نظرات منتقدینش گفت: در جریان مسابقات لیگ جهانی، بعضی از خبرنگاران خارجی به من گفتند که موفقیت ایران فقط در همین لیگ جهانی است و تکرار نمی شود ولی من به آنها گفتم شما اشتباه می کنید.

وی خاطرنشان کرد:ما سخت کار می کنیم و با ایجاد تغییراتی در حال پیشرفتیم. نتایج ما در این مسابقات نشان می دهد که در کار خودمان موفق بوده ایم. تلاشمان هم این است که در مرحله دوم بهتر بازی کنیم و به نتایج بهتری هم دست یابیم.

در پایان این کنفرانس سرمربی تیم ملی ایران درباره رویارویی تیمش در برابر لهستان در مرحله دوم مسابقات و اینکه ایران دو بار به لهستان در لهستان باخته است، پاسخ داد: لهستان الان یکی از بهترین تیم های مسابقات است و این فقط به خاطر بازیکنانش نیست. بلکه به خاطر حمایت هوادارانش هم هست که سبب می شوند بازیکنانش عملکرد بهتری در زمین داشته باشند.

وی ادامه داد : البته ما دوبار در لیگ جهانی در لهستان باختیم ولی حالا شرایط فرق می کند. لهستان اگرچه خیلی قوی است ولی ما هم آماده ایم تا مقابلش مبارزه کنیم. ضمن اینکه الان اصلا به لهستان فکر نمی کنیم. فعلا به حریف اولمان در مرحله دوم فکر می کنیم و سعی می کنیم پله به پله پیش برویم. لهستان حریف سوم ماست.

منبع: فدراسیون والیبال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: