بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰

کارکنان آبفای روستایی درانتظار حقوق

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت که کارکنان این شرکت از سه ماه پیش تاکنون حقوق نگرفته اند.
تدبیر24: غلامعلی خلیف پور روز دوشنبه اظهار کرد: یک هزار و 850 نیرو در مناطق مختلف زیر پوشش شرکت برای آبفا روستایی خوزستان فعالیت می کنند که سه ماه است حقوقی دریافت نکرده اند.

وی افزود: مجموع حقوقی که باید برای این مدت به نیروها پرداخت شود 30 میلیارد ریال است که امید می رود با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس از این مجموع مبلغی پرداخت شود.

خلیف پور گفت: با وزیر نیرو، مدیرعامل آبفا و استاندار خوزستان در این زمینه مذاکره شده که قول هایی برای پرداخت حقوق نیروها داده اند.

خلیف پور همچنین اظهار کرد: به دلیل نبود اعتبارات از اعتبارات عمرانی پارسال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام هزینه می شود، اما برای پروژه های جدید اعتباری در نظر گرفته نشده است.

وی گفت: اعتبارات تملک دارایی های آبفار خوزستان هم امسال یک سوم اعتبارات پارسال است.

خلیف پور افزود: تملک دارایی های پارسال 570 میلیارد ریال بود که این رقم امسال به 200میلیارد ریال کاهش یافته است؛ مشخص نیست که از این رقم چه میزان اختصاص یافته و پرداخت شود.

وی در عین حال با اشاره به بهره برداری 9پروژه آبفار خوزستان در هفته دولت اظهار کرد: با بهره برداری این پروژه ها که در شهرستان های اهواز، اندیمشک، حمیدیه، شوش و دزفول به بهره برداری رسید بیش از 20 هزار نفر از ساکنان این روستاها در قالب سه هزار و 500 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

خلیف پور افزود: برای آب رسانی به این روستاها بیش از 86 میلیارد ریال هزینه شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: