تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

قاسمی صاحب مدال نقره شد

کمیل قاسمی دارنده مدال برنز المپیک لندن با شکست برابر حریف نامدار ترکیه ای در وزن 125 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد سال 2014 بزرگسالان جهان در تاشکند، مدال نقره گرفت.
تدبیر24: قاسمی در فینال وزن 125 کیلوگرم برابر طاها آکگول از ترکیه دارنده مدال برنز پیکارهای قهرمانی سال 2013 بوداپست مجارستان و نفر نهم المپیک لندن قرار گرفت که با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و صاحب مدال نقره شد.

قاسمی در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر از سد الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین گذشت.

وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 2 ژو دنگ نفر سوم آسیا از چین را شکست داد؛ در مرحله یک چهارم مقابل قربان قربان اف نفر پنجم بازیهای المپیک لندن از ازبکستان با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه یافت.

وی در مرحله نیمه نهایی برابر حاجی مراد گاتسالوف کشتی گیر مسلمان و داغستانی الاصل تیم ملی روسیه قرار گرفت که سه دقیقه نخست مبارزه با نتیجه 5 بر 2 به سود قاسمی به پایان رسید.

قاسمی در سه دقیقه دوم هم با اداره این کشتی توانست در نهایت این مبارزه سخت و نفسگیر را با نتیجه 5 بر 4 به سود خود به پایان رساند و به فینال این رقابت ها راه یابد.

تیم ایران امروز (دوشنبه) دو مدال برنز توسط حسن رحیمی و محمد حسین محمدیان در وزن های 57 و 86 کیلوگرم کسب کرده بود.

چهل وپنجمین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2014 بزرگسالان جهان با حضور 700 کشتی گیر از 125 کشور در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند پایتخت ازبکستان در حال برگزاری است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: