بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۳۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵

پایان خرید گندم در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پایان خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان خبر داد و گفت: 604 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان کرمانشاه خریداری شده است.
تدبیر24: مظفر رحمت آبادی با اشاره به پایان تقریبی خرید تضمینی گندم از کشاورزان، اظهارکرد: البته مراکز خرید دولتی گندم هم‌چنان تا پایان شهریور ماه باز خواهند بود.

وی میزان گندم خریداری شده از کشاورزان استان را 604 هزار تن دانست و ادامه داد: بر اساس پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی قرار بود امسال 700 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود.

به گفته این مسئول سال گذشته 390 هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه خریداری شد که میزان خرید امسال نسبت به سال گذشته رشد 67 درصدی داشته است.

رحمت آبادی تصریح کرد: کرمانشاه از نظر میزان گندم خریداری شده از کشاورزان در جایگاه سوم کشور قرار گرفت.

وی افزود: تا کنون 96 درصد پول کشاورزان پرداخت شده و مابقی آن نیز تا پایان ماه پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون هیچ گندمی در فضای باز قرار ندارد، خاطرنشان کرد: تمام گندم‌های خریداری شده به سیلوهای دولتی و خصوصی استاندارد منتقل شده است.

وی میزان نیاز گندم سالانه استان را 300 هزار تن عنوان کرد و گفت: مابقی گندمی که خریداری شده به سایر استان ها از جمله تهران و اصفهان ارسال خواهد شد.

رحمت آبادی با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم در کرمانشاه از نیمه دوم اردیبهشت ماه آغاز شد، افزود: امسال 63 مرکز کار خرید گندم از کشاورزان را بر عهده داشتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: