تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸

محمدی سومین مدال نقره را کسب کرد

سید احمد محمدی نماینده وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد با شکست برابر حریف روسی در پیکارهای کشتی آزاد سال 2014 جهان در تاشکند عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.
تدبیر24: سید احمد محمدی که اولین تجربه حضور در رقابت های قهرمانی جهان را در تاشکند تجربه می کند در مبارزه فینال برابر سوسلان رامونوف روسی قرار گرفت و در حالی که با نتیجه 7 بر صفر از حریف عقب بود، با ضربه فنی و در کمال ناباوری مبارزه را به راحتی به حریف روسی واگذار کرد.

محمدی کشتی گیر اهل قائمشهر در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ماکسی میلیان اوسلینتر از اتریش را از پیش رو برداشت.

وی در مبارزه دوم خود گئورگی بوچور از رومانی را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرده بود.

محمدی در کشتی سوم خود برابر میخائیل ساوا از مولداوی در حالی که در وقت اول 9 بر 2 عقب بود، با زیرگیری و اجرای فنون ناب ایرانی در وقت دوم در نهایت با نتیجه 14 بر 11 حریف خود را از پیش رو برداشت و به جمع چهار نفر برتر راه یافت.

وی در مرحله نیمه نهایی برابر کایا از ترکیه قرار گرفت و با نتیجه (17 بر 10) شکست داد و به فینال وزن 65 کیلوگرم راه یافت.

در وزن 65 کیلوگرم رقابت های قهرمانی جهان 32 کشتی گیر شرکت کردند.

پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی سال 2014 قهرمانی بزرگسالان جهان از 17 تا 23 شهریور با حضور 700 کشتی گیر از 125 کشور جهان در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: