بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

دستگیری طراح فروشگاه اینترنتی قلابی

طراح فروشگاه اینترنتی قلابی که از مردم کلاهبرداری می کرد در ارومیه دستگیر شد.
تدبیر24: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان غربی روز چهارشنبه در این باره گفت: این فرد با ایجاد فروشگاهی قلابی در فضای مجازی، نزدیک به یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

حسن کوره بلاغی بیان کرد: ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اقدام های تخصصی در فضای مجازی، این فرد را شناسایی و در سریعترین زمان ممکن دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات همچنان بر روی پرونده این متهم ادامه دارد، افزود: تاکنون افزون بر 30 نفر از شهروندان با مراجعه به پلیس، از این فرد شکایت کرده اند که احتمال دارد این تعداد افزایش یابد.

کوره بلاغی با تاکید بر لزوم توجه مردم به استفاده مناسب از فضای اینترنتی به ویژه درحوزه خرید مجازی، گفت: برخی افراد با بهره گیری از نا آگاهی مردم اقدام به کلاهبرداری از افراد می کنند که با اطلاعات مناسب شهروندان می توان از این امر جلوگیری کرد.

بخش مهمی از پرونده های پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان غربی مربوط به کلاهبرداری های اینترنتی است که افزون بر 87 درصد این جرایم توسط پلیس کشف می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: