تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
حميدرضا آصفي عضو سابق هيات‌مديره استقلال

در آرزوي يك پرسپوليس قدرتمند

مانند بسياري از هواداران فوتبال و حتی استقلالی‌ها اين وضعيت را براي تيم پرسپوليس نمي‌پسندم و دوست دارم همواره يك پرسپوليس قدرتمند در كنار يك استقلال قدرتمند در سطح اول فوتبال ايران حضور داشته باشد.
تدبیر24: تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال، دو تيم بزرگ و با ريشه در فوتبال ايران هستند كه در سال‌هاي گذشته اسكلت اصلي تيم ملي ايران را تشكيل مي‌دادند و به عنوان يك سرمايه ملي براي ورزش ايران محسوب مي‌شدند. هر چند در سال‌هاي گذشته سپاهان به عنوان قطب سوم فوتبال در كنار تيم‌هايي مثل تراكتور‌سازي و فولاد هم در سطح اول فوتبال ايران حضور داشتند باز هم نمي‌توان كتمان كرد كه پرسپوليس و استقلال به خاطر هواداران بي‌شمار دارای شأن ويژه‌اي هستند و بايد تلاش شود اين شأن و جايگاه حفظ شود. اين وضعيت در كشورهايي كه فوتبال پيشرفته‌اي دارند هم قابل مشاهده است.

در فوتبال باشگاهي كشورهايي چون انگليس، ايتاليا، هلند و بسياري كشورهاي ديگر نيز ديده مي‌شود كه تيم‌هايي هستند كه بيشترين هوادار و بيشترين نقش را در تشكيل تيم‌هاي فوتبال ملي خود دارند. از سويي ديگر اينكه رابطه مربي و هيات‌مديره و مديرعامل در يك باشگاه فوتبال چگونه باشد بحث با اهميتي است اما وقتي اين بحث درباره تيم‌هاي بزرگي همچون استقلال و پرسپوليس مطرح مي‌شود حساسيتي دو چندان پيدا مي‌كند و حفظ حساسيت‌هاي هواداران بسيار دشوار مي‌شود.

با اين حال اتفاقات دیروز باشگاه پرسپوليس گوياي يك نكته مهم است: افرادي كه هيات‌مديره فعلي اين تيم را گزينش كرده بودند، انتخاب خوبي نداشتند. در واقع وجود چهره‌هاي نا آشنا به امور ورزشي باعث رقم خوردن چنين اتفاقاتي در باشگاه پرسپوليس شد. البته اين مساله به نتايج ضعيف اين تيم در هفته‌هاي گذشته هم برمي‌گشت و چه بسا اگر استقلال نيز نتايج ضعيفي به دست آورده بود امروز با بحراني مواجه مشابه آنچه ديروز در باشگاه پرسپوليس به وقوع پيوست، بود. اگر در چيدمان كادر مديريتي پرسپوليس از همان ابتدا جامع‌نگري بيشتري صورت گرفته بود امروز شاهد وقوع اين بحران‌ها در اين تيم نبوديم.

 با اين حال مديران ورزشي كشور به اين نكته توجه كنند كه بايد در برابر تصميمات خود پاسخگو باشند و از سويي ديگر بي‌گدار به اقداماتي كه به شاكله اين تيم‌ها آسيب مي‌زند، دست نزنند. در حال حاضر شرايط خوبي در باشگاه‌هاي فوتبال حكمفرما نيست و تا وقتي اين شرايط در فوتبال باشد و شاخص‌هاي دقيقي درباره فوتبال وجود نداشته باشد، خصوصي كردن اين تيم‌ها نيز دردي از فوتبال ايران دوا نخواهد كرد. مانند بسياري از هواداران فوتبال وحتی  استقلالی ها اين وضعيت را براي تيم پرسپوليس نمي‌پسندم و دوست دارم همواره يك پرسپوليس قدرتمند در كنار يك استقلال قدرتمند در سطح اول فوتبال ايران حضور داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: