ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 22
کد خبر: ۳۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

مدیر بی‌ام‌و در راس لوکس اینفینیتی

برند گران قیمت اینفینیتی نیسان موتور رونالد کروگر، مدیر سابق بی ام و را پس از عزیمت مدیران این خودروساز ژاپنی از جمله اندی پالمر استخدام کرد.
تدبیر24: کروگر 48 ساله که ملیت آلمانی دارد و نایب رییس ارشد بی ام و بود در مقر اینفینیتی در هنگ کنگ مستقر خواهد شد و به کارلوس گسن، مدیر عامل نیسان گزارش می‌دهد.

اندی پالمر که به عنوان مدیر برنامه‌ریزی نیسان بر زیرمجموعه اینفینیتی آن نظارت داشت هفته گذشته از مقام خود استعفا داد و به استون مارتین رفت.

نیسان و اینفینیتی از دو سال قبل که این خودروساز مقر مرکزی برای برند لوکس خود در هنگ کنگ دایر کرد، به استخدام مدیران رقبای خود پرداخته است.

گسن روی فروش خودروهای لوکس برای کمک به رشد هشت درصدی سود عملیاتی نیسان تا مارس سال 2017 حساب باز کرده است.

فروش اینفینیتی امسال با کمک تقاضای چین که نسبت به یک سال گذشته دو برابر شده است، به رکورد بالایی رسیده است. این برند کسب 10 درصد از بازار لوکس جهان تا سال 2020 را هدف گرفته است تا برتری برندهای آئودی، بی ام و و مرسدس بنز دایملر را به چالش بکشد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، کروگر در سال 1998 به عنوان مدیر برنامه ریزی محصول استراتژیک به بی ام و پیوست و بخش برنامه ریزی محصول و بازاریابی مناطق آسیا اقیانوسیه، آفریقا و خاورمیانه این شرکت را هدایت کرد و به عنوان مدیرکل گروه بی ام و در آسیا و مدیرعامل واحد ژاپن بی ام و فعالیت کرد. وی در سال 2013 به سمت اخیر خود در این خودروساز آلمانی منصوب شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: