بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

قاسمی: برای مدال اینچئون باید جنگید

دونده 100 متر تیم ملی دوومیدانی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا در بازی‌های آسیایی مدال بگیرم، چرا که این بازی‌ها جایی برای کسب تجربه نیست و باید برای مدال جنگید.
تدبیر24: رضا قاسمی درباره شرایط خود قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی تصریح کرد: اردوهای رشت بسیار خوب بود و باعث شد به آمادگی لازم برای شرکت در بازی‌های آسیایی برسیم، با این حال در این چند روز باقیمانده تا شروع رقابت‌ها باید تمام تلاشم را انجام بدهم تا از لحاظ بدنی به آمادگی بیشتری برسم.

او در ادامه درباره حریفان اصلی خود در اینچئون گفت: مهم‌ترین رقبای من از کشورهای قطر، چین، ژاپن و عمان هستند که هرکدام از آن ها در رقابت هایی که داشتند 100 متر را در زمان خوبی دویده اند. بنابراین رقابت سختی پیش روی من است با این حال امید بسیاری دارم که مدال اینچئون را به دست بیاورم.

دونده سرعت ایران درباره رکوردهای خود تصریح کرد: آخرین رکوردی که در ماده 100 متر زدم، 10 ثانیه و 20 صدم ثانیه بود که به نظرم برای کسب مدال اینچئون رکورد خوبی است هر چند دونده قطری در آخرین رقابتی که شرکت کرده است ،رکورد بهتری زده است. اما از نظر من کسب مدال من صددرصدی است و به احتمال زیاد هم مدال نقره یا برنز را به دست می آورم ، چرا که دونده قطری رکورد خوبی را زده و از نظر زمان تفاوت زیادی با دیگر حریفان دارد. البته دونده قطری، نیجریه‌ای- آمریکایی است که برای تیم ملی قطر مسابقه می‌دهد.

رضا قاسمی هم چنین درباره دیگر دوندگان اعزامی ایران به این رقابت ها تصریح کرد: تمام بچه ها در وضعیت خوبی قرار دارند و همه امیدواریم مدال بگیریم. چرا که در طول تمرینات بچه ها تمام تلاش خود را انجام داده اند که با بهترین شرایط در اینچئون حاضر باشند. قطعا تیم دوومیدانی ایران می تواند در کاروان ایران درخشش خوبی داشته باشد و مدال های خوبی را به دست بیاورد. علاوه بر اینکه ما به نوعی رقیب هم هستیم اما می خواهیم همه ما در این رقابت ها بهترین باشیم و امیدوارم اینگونه هم باشد.

او درباره سطح بازی های آسیایی اظهار کرد: این بازی ها المپیکی در حد آسیاست و مدال آن برای همه ورزشکاران اهمیت دارد و به همین خاطر تمام تیم ها و کشورها با قدرت کامل پا به این رقابت ها می گذارند. بنابراین من هم تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی صددرصدی به این رقابت ها بروم و بهترین مدالی را که می توانم به دست بیاورم. امیدوارم کاروان ایران به خصوص دوومیدانی نتایج خوبی را در اینچئون بگیرد و علاوه بر کسب مدال های رنگارنگ، در رده بندی کلی بازی های آسیایی نیز مقام خوبی را به دست بیاوریم.

قاسمی درباره رقابت‌های بین‌المللی گذشته خود به ایسنا گفت: من در مسابقات جهانی و المپیک نیز شرکت کرده‌ام. در رقابت‌های دانشجویان جهان سوم شدم و سه بار هم در مسابقات جهانی داخل سالن تا نیمه نهایی رفته ام اما در پایان در مکان سی ویکم قرار گرفتم. در رقابت‌های گذشته بیشتر برای کسب تجربه رفتم اما بازی‌های آسیایی جایی برای کسب تجربه نیست و برای مدال باید تلاش کنم هرچند هدف اصلی من این است که در المپیک آینده در نیمه‌نهایی حضور داشته باشم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: