بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۳۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

160 مهاجر آفریقایی غرق شدند

منابع خبری عربی اعلام کردند روز گذشته 160 مهاجر از قاره آفریقا در منطقه ˈ الحمیدیده ˈ واقع در شمال ˈ تاجوراء ˈ لیبی بر اثر غرق شدن قایقشان جان باختند.
تدبیر24: این افراد از اتباع کشورهای آفریقایی بودند و قصد داشتند به صورت غیر قانونی خود را به اروپا برسانند .

سرهنگ ' ایوب القاسم ' سخنگوی نیروی دریایی لیبی نیز در این خصوص گفت : قایقی که حامل 200 مهاجر آفریقایی بود در آب های منطقه ای لیبی درمنطقه الحمیدیه تاجورا غرق شد و 160 نفر از مسافران این قایق جان خود را از دست دادند .

وی افزود : گارد ساحلی منطقه حمیدیده موفق شد 36 نفر و از جمله سه زن را نجات دهد و این افراد پس از بیرون کشیده شدن از دریا به بیمارستان منتقل شدند .

سخنگوی نیروی دریایی لیبی تاکید کرد گارد ساحلی این کشور همچنان مشغول بیرون کشیدن اجساد قربانیان است .

لیبی از زمان سرنگونی سرهنگ معمر قذافی شاهد هرج و مرج زیادی بوده و این روزها درگیری میان نظامیان وابسته به سرلشکر بازنشسته ' خلیفه حفتر ' و انقلابی ها در جریان است و هر یک از این گروه ها یکدیگر را متهم به تلاش برای پیشبرد طرح ها و برنامه های کشورهای همسایه و خارجی می کنند .

نیروهای ژنرال حفتر مخالفان خود را تروریست و تندرو و اخوانی و تحت فرمان قطر می دانند و از سوی دیگر انقلابی ها نیز نیروهای ژنرال حفتر را وابسته به مصر و امارات و برخی دیگر از کشورها می دانند و می گویند آن ها می خواهند با کودتا انقلاب آن ها را نابود کنند .

منبع:پایگاه خبری الیوم السابع
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: