آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 05
کد خبر: ۳۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

ارسال محموله صادراتی‌سایپا به غنا

نخستین محموله صادراتی شرکت سایپا به کشور غنا ارسال شد.
تدبیر24: نخستین محموله خودروهای شرکت سایپا که مجموعه کاملی از محصولات این شرکت از خودروهای خانواده تیبا و خانواده X100 را شامل می شود به کشور غنا صادر شد.

صادرات به این بازار پس از انجام مطالعات و نهایی شدن مذاکرات طولانی با متقاضیان نمایندگی و دستیابی به توافقات در خصوص سیاست های فروش و خدمات پس از فروش آغاز شد و پیش بینی می شود شرکت سایپا در اولین سال فعالیت در این بازار به فروش حداقل 1000 دستگاه از محصولات خود نایل شود.
 
کشور غنا عضو جامعه اقتصادی غرب آفریقا (ECOWAS) است و250 میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور از ثبات سیاسی و اقتصادی خوبی در بین کشورهای غرب آفریقا برخوردار است. با توجه به بالا بودن قیمت سوخت در این کشور و اهمیت میزان مصرف سوخت خودرو به نظر می رسد با توجه به مزیت های رقابتی محصولات شرکت سایپا یعنی قیمت رقابتی، پائین بودن مصرف سوخت، خدمات پس از فروش گسترده و قطعات یدکی با قیمت مناسب محصولات سایپا بتواند بازار مناسبی در این کشور به دست آورد.
 
علاوه بر این اضافه شدن خودروهای وانت سایپا 151 و تیبا 2 به سبد محصولات شرکت سایپا در سال 93 امکان ارائه تنوع بیشتری از محصولات از نظر قیمت و نوع کاربری به مشتریان را فراهم کرده و فرصت مناسبی برای حضور خودروهای سایپا در این بازار 24 میلیون نفری ایجاد شده است. اگرچه به دلیل محدودیت های بین المللی استفاده از این فرصت با تاخیر در حال انجام می باشد اما با اتخاذ سیاست های صحیح بازاریابی به خصوص با تاکید بر ارائه خدمات پس از فروش رقابتی می توان به سهم مناسبی از بازار خودرو غنا که سالیانه حدود 50 هزار دستگاه خودروی نو و دست دوم در آن به فروش می رسد، دست یافت و همچنین بخشی از بازار قطعات یدکی این کشور را در اختیار گرفت.
 
گفتنی است شرکت سایپا مقام اول صادرات خودرو کشور را در چند سال اخیر به خود اختصاص داده و تاکنون 7 بار به عنوان صادر کننده نمونه در کشور انتخاب شده و علاوه براین تنها خودروسازی است که 2 بار به مقام صادرکننده ممتاز کشوری دست یافته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: