تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

کارآموزپیرانشهری در مسابقات‌جهانی

یکی از کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای پیرانشهر توانست به مسابقات جهانی مهارت در کشور برزیل راه یابد.
تدبیر24: یوسف دلجوان رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای پیرانشهر اعلام کرد: یونس منوچهری جوان پرتلاش پیرانشهری با درخشش در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری ملی مهارت، توانست با کسب مدال طلا، جواز حضور در رقابت های جهانی مهارت در کشور برزیل را به دست آورد.

وی گفت: این کارآموز رشته نقاشی خودرو به نمایندگی از آذربایجان غربی در رقابتهای کشوری شرکت کرده بود.

دلجوان اضافه کرد: در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری ملی مهارت که از نهم تا دوازدهم شهریورماه در استان البرز برگزار شد 17 نفر از آذربایجان غربی در 13 رشته مهارتی شرکت داشتند که از دو نفر از این تعداد از کارآموزان این شهرستان بودند.

وی گفت: تیم کارآموزان آذربایجان غربی توانست در این دوره از مسابقات ملی مهارت یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز کسب کند.

به گفته دلجوان مسابقات جهانی مهارت هر دو سال یکبار برگزار می شود و در سال 2015 قرار است که این مسابقات در کشور برزیل برگزار شود.

مرکز آموزش فنی و حرفه ای پیرانشهر یکی از فعالترین مراکز آموزشی آذربایجان غربی است که هم اکنون در 13 حرفه مهارتی فعال است.

پیرانشهر با 123 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 145 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: