بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۵۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

5هزارمیلیارد تسهیلات مشاغل‌خانگی

رییس دبیرخانه ستاد مشاغل خانگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی طی امسال در سطح کشور مصوب شده است.
تدبیر24: مهناز امام دادی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بسیاری از بانکها تاکنون پرداخت این تسهیلات را ابلاغ نکرده اند، بنابراین حجم اندکی از این تسهیلات تاکنون پرداخت شده است.

وی، نرخ سود 25 درصدی این تسهیلات را عامل مهمی در استقبال نکردن متقاضیان از این تسهیلات برشمرد و گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد سیاست فعالیت های گروهی و پشتیبانی را جایگزین مشاغل خانگی کند.

وی ادامه داد: در این صورت علاوه بر جلوگیری از فعالیت های جزیره ای مشاغل، شرکت های پشتیبان و اشخاص حقیقی و حقوقی با دریافت تسهیلات ارزان قیمت نسبت به راه اندازی شغل اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: با اجرای این سیاست، راه اندازی مشاغل تا مرحله فروش و بازاریابی توسط پشتیبان انجام می شود و حلقه مفقوده ای در مسیر تولید تا مصرف وجود نخواهد داشت.

امام دادی اظهار کرد: تسهیلات شرکت های پشتیبان تا سقف یک میلیارد ریال پیش بینی شده و در این روش از بنگاههای پشتیبان و وابسته استفاده خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
0
0
ریال یا تومان یا دلار
اگه ریاله که خیلیه مسخره این
نظر شما: