بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵

رحیمی از مطهری شکایت کرد

تدبیر24: محمدرضا نادری، وکیل معاون اول رییس‌جمهوری سابق از شکایت محمدرضا رحیمی از علی مطهری نماینده تهران در مجلس و سایت خبری انتخاب به دلیل نشر اکاذیب علیه موکلش خبر داد. به گفته او آنها همچنین از روزنامه ایران (ارگان رسمی دولت) هم به دلیل آنکه روز چهارشنبه گذشته در صفحه اول خود احضار رحیمی را تایید کرده بود، شکایت خواهد کرد. این شکایت به شعبه 12 دادسرای ویژه کارکنان دولت ارجاع شده است. چندی پیش علی مطهری، در حاشیه جلسه‌های مجلس در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر بازداشت رحیمی، گفت: «من هم این خبر را شنیده‌ام.» خبری که ساعتی بعد از سوی وکیل مدافع رحیمی تکذیب شد و نادری حتی احضار موکلش برای بازجویی در ارتباط با یک پرونده اقتصادی (بیمه ایران) را رد کرد.
منبع:دنیای اقتصاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: