بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰

کشف بیش از دو کیلوگرم هروئین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از کشف دو کیلو و 200 گرم هروئین در این استان خبر داد.
تدبیر24: سرهنگ هادی قزوینه‌ای با اعلام این خبر، اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، با ایجاد ایست و بازرسی و کنترل محورهای ورودی شهر همدان به یک دستگاه خودرو پژو که راننده آن به اتفاق خانواده‌اش از تهران به همدان در حال عزیمت بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از متوقف‌کردن خودرو موردنظر، در بازرسی از آن مقدار دو کیلو و 200 گرم هروئین کشف کردند و در این راستا دو متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان خاطرنشان کرد: ناامن سازی محورهای مواصلاتی برای تردد قاچاقچیان موادمخدر یکی از برنامه‌های تعریف شده این پلیس بوده که در این راستا به صورت مستمر با به کارگیری حداکثر توان یگان‌های انتظامی در سطح استان اجرا می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: