تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

کشتی آزاد فردا عازم اینچئون میشود

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت : این تیم با همان ترکیب اعلام شده فردا شب(سه شنبه ساعت 21) عازم بازیهای آسیایی 2014 می شود.
تدبیر24: علی بیات روز دوشنبه افزود: حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، مصطفی حسین خانی، عزت الله اکبری، میثم مصطفی جوکار، رضا یزدانی و پرویز هادی هفت ملی پوش اعزامی به این رقابت ها هستند.

وی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل آنکه اسامی ملی پوشان از قبل برای بازیهای آسیایی اعلام شده بود، جابجایی برخی از آنها امکان پذیر نبود اما آسیب دیدگی ها در حدی نیست که بتواند برای آزادکاران در بازیهای آسیایی مشکل ساز شود.

بیات بیان داشت: مصطفی حسین خانی و رضا یزدانی آزادکاران وزنهای 70 و 97 کیلوگرم که در رقابت های جهانی مصدوم شده بودند، قول داده اند تا ناکامی رقابتهای جهانی را در بازیهای آسیایی جبران کنند.

وی ادامه داد: ملی پوشان خوشبختانه از نظر روحی و روانی خوب هستند و بعد از رقابت های جهانی رسول خادم سرمربی و سایر مربیان با آنان صحبت کردند و از نظر روحی آنان را مهیای حضور در بازیهای آسیایی کرده اند.

رقابت های کشتی آزاد در بازیهای آسیایی با وزن کشی وزن های 57 و 70 کیلوگرم در روز جمعه (4 مهر) آغاز می شود.

مسابقات کشتی آزاد 5 تا 7 مهر ماه برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: