بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۳۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

30کشته در انفجار ترقه سازی چین

انفجار در یک کارخانه تولید ترقه های آتش بازی در استان هانون در مرکز چین 30 تن کشته و 33 نفر مجروح به جا گذاشت.
تدبیر24: در انفجاری که شامگاه دوشنبه در این کارخانه ترقه سازی در شهر جیلینگ رخ داد و صبح امروز پس از انفجار دوم در آن اطلاع رسانی عمومی شد، مقام های امنیتی مرگ 33 تن از کارکنان آنرا تایید و اعلام کردند از 33 مجروح این حادثه 3 نفر از عابران پیاده کوچه کنار گذر این کارخانه بودند.

این گزارش از ناپدید شدن یک تن از کارکنان این مجتمع صنعتی خبر داد و افزود: حال 3 تن از مجروحان نیز به شدت وخیم و امیدی به زندگی آنها نیست.

براساس این گزارش، در انفجار دوم که صبح امروز رخ داد به دلیل نبود کارگران و مهندسان کارخانه در محل کار، هیج تلفات جانی این انفجار در پی نداشت.در انفجار دوم تمامی تاسیسات کارخانه یادشده منهدم به تعدادی از خانه های مسکونی اطراف این کارخانه نیز خسارات سنگینی وارد شد.

منبع: خبرگزاری شینهوا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: