تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

هوای مشهد پس از یک هفته آلودگی

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: پس از یک هفته روند صعودی افزایش آلاینده ها در هوای مشهد، کیفیت هوای امروز(یکشنبه) مشهد برای تنفس در وضعیت سالم قرار گرفت.
تدبیر24: حمید صالحی روز یکشنبه افزود: براساس گزارشات دریافتی از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا در سطح شهر، شاخص کلی کیفیت هوا به طرز چشمگیری با کاهش 40 درجه ای از 113 پی.اس.آی در روز گذشته به 73 پی.اس.آی در صبح امروز رسیده است.

وی با اشاره به اینکه میزان آلاینده ها در سه ایستگاه خیام، تقی آباد و ماشین ابزار در مرز سالم و ناسالم قرار دارد،گفت: در بقیه ایستگاهها وضعیت هوا عادی و سالم گزارش شده است و هیچگونه مشکلی ندارد.

صالحی بیان کرد: از دو روز قبل از شروع پاییز به دلیل افزایش ترددها و آغاز سال تحصیلی شاهد بالارفتن میزان تخلیه آلاینده ها در هوای تنفسی بودیم که خوشبختانه با کاهش تب و تاب شروع مدارس وضعیت در حالت عادی قرار گرفت.

وی گفت:در صورت تداوم روند فعلی پیش بینی می شود فردا /دوشنبه/ نیز هوای کلانشهر مشهد در وضعیت سالم برای تنفس قرار بگیرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تاکید کرد: 65 درصد آلودگی هوای مشهد ناشی از تردد وسایط نقلیه در سطح شهر است بنابراین استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و خودداری از استفاده از خودروی شخصی تا حد امکان و حذف تردد های غیر ضرور می تواند در بهبود کیفیت هوای شهر موثر باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: