بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۳۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

مرگ کودک یکساله در سطل آب!

مسئول سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: غروب یکم مهرماه، چهارمین مرگ کودک زیر پنج سال شهرستان سیریک بر اثر سوانح و حوادث این بار غرق‌شدگی در سطل آب اتفاق افتاد.
تدبیر24: شیلا قاسم‌زاده در این باره افزود: عبدالرافع که فقط یکسال و یکماه بیشتر نداشت به دلیل غفلت والدین، در سطل پر از آبی که در حمام قرار داشت، افتاد و بی هیچ سر و صدایی در سطل، غرق شد.

قاسم‌زاده گفت: این چهارمین مرگ کودک زیر پنج سال این شهرستان در سال جاری است که به دلیل سوانح و حوادث "غرق‌شدگی"، دو مورد در سطل آب، یک مورد در رودخانه و یک مورد در چاه رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: آب اگر چه می‌تواند خطرناک باشد، اما برای اکثر کودکان معنی سرگرمی، بازی و مخاطره را دارد یک کودک ممکن است در چند سانتیمتر آب، در ته یک سطل آب، وان حمام و ... غرق شود، بدون اینکه والدین متوجه این موضوع شوند.

قاسم‌زاده تاکید کرد: اکثر کودکان آب را دوست دارند و با آب بازی می‌کنند که والدین باید در این زمینه محتاط بوده و هیچ‌گاه کودکان خود را به تنهایی در کنار آب رها نکنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: