بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱

فعالیت فرودگاه بجنورد از 11 مهر

مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد گفت: فعالیت پروازی این فرودگاه با بازسازی و توسعه طول باند، نصب تجهیزات و به کارگیری ماشین آلات مورد نیاز از 11 مهرماه جاری از سرگرفته خواهد شد.
تدبیر24: 'محمود امانی بنی' روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: کار توسعه طول باند این فرودگاه از دو هزار و 900 متر به چهار هزار و 420 متر و آسفالت آن فردا (دوشنبه) به اتمام می رسد.

وی افزود: با اجرای این طرح، امکان برقراری روزانه دو پرواز در این فرودگاه در مسیر تهران - بجنورد ممکن خواهد شد.

تا قبل از تعلیق فعالیت فرودگاه بجنورد در 20 شهریور امسال، که به منظور تکمیل طرح توسعه این فرودگاه صورت گرفت، در هفته شش پرواز رفت و برگشت بین بجنورد - تهران از سوی شرکت های آسمان و ماهان صورت می گرفت.

مدیر فرودگاه بجنورد در خصوص توسعه پایانه این فرودگاه هم افزود: مساحت این پایانه با اجرای طرح توسعه از هزار و 200 متر کنونی به هفت هزار مترمربع می رسد که تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: طبق برنامه، بهره برداری کامل از طرح توسعه پایانه این فرودگاه پایان آبان ماه سال جاری است.

امانی بنی به طرح تهیه تجهیزات زمینی و ماشین آلات مورد نیاز این فرودگاه هم اشاره کرد و گفت: با تهیه و نصب تجهیزات و خرید و استقرار ماشین آلات مورد نیاز در این فرودگاه به استانداردهای لازم برای پذیرش هواپیماهای پهن پیکر رسیده ایم.

به گفته وی برای اجرای طرح توسعه این فرودگاه در سه مرحله شامل تملک اراضی، توسعه طول باند و فضای پایانه، تهیه تجهیزات و ماشین آلات، افزون بر 400 میلیارد ریال اعتبار استانی و ملی هزینه شده است.

او افزود: علاوه بر این، برای اجرای طرح های زیباسازی فضا و توسعه و ایجاد ساختمان های جانبی و اداری فرودگاه که در برنامه است، حدود 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

پروازهای فرودگاه بجنورد از روز بیستم شهریور امسال به مدت 21 روز به منظور توسعه این فرودگاه به حالت تعلیق درآمد.

استان خراسان شمالی 867 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن بجنورد در فاصله 670 کیلومتری تهران قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: