تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳

جزییات برخورد پیکان با دانش‌آموزان

بی‌ احتیاطی راننده سواری پیکان در شهرستان بیرجند هشت نفر را راهی بیمارستان کرد.
تدبیر24:  علیرضا حسنی، رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی گفت: صبح امروز ششم مهرماه یک دستگاه سواری پیکان که در مسیر شمال به جنوب بلوار میلاد واقع در انتهای بلوار موسی‌بن‌جعفر(ع) بیرجند در حال حرکت بوده که به علت حرکت در خلاف جهت به شدت با پنج دانش‌آموز و سه نفر از والدینشان برخورد که متاسفانه یک نفر از والدین به علت شدت صدمات وارده در بیمارستان فوت و هفت نفر دیگر در حال مداوا هستند.

وی ادامه‌داد: در این تصادف راننده به دلیل حرکت در خلاف جهت 50 درصد مقصر و سازمان‌های مربوطه نیز به دلیل نقص تابلوها و علائم و همچنین عدم بهینه‌سازی معبر 50 درصد مقصر شناخته شده‌اند.

رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی همچنین با حضور در بیمارستان امام‌رضا(ع) بیرجند از مصدومان این حادثه عیادت و برای آنان آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

حسنی به رانندگان توصیه کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، ضمن اینکه به دانش‌آموزان نیز توصیه می‌شود برای عبور از عرض خیابان سعی کنند از محل‌های خط‌کشی و پل زیرگذر و روگذر استفاده کنند و از پریدن، هل دادن و عجله هنگام عبور پرهیز کنند و چنانچه داخل وسیله‌نقلیه نشسته‌اند سعی نکنند دست یا سرشان را از وسیله‌نقلیه بیرون بیاورند و هیچ وقت از در سمت چپ پیاده نشوند و چنانچه راننده مقررات راهنمایی را رعایت نمی‌کند با اخلاق خوش به راننده یادآوری کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: