تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۳۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
قانون تشدید مجازات متخلفان محیط زیست تصویب شود

درخواست سازمان محیط زیست از مجلس

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از مجلس شورای اسلامی خواست تا تشدید مجازات متخلفان محیط زیست، جنگل ها و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.
تدبیر24:  «سیدمحمد مجابی» روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت مقام محیط بان اظهار کرد: از مجلس شورای اسلامی استدعا می کنم برای مقابله با جسارت غارتگران و فسادکنندگان در محیط زیست هرچه زودتر مجازات متخلفان محیط زیست را به تصویب برسانند.

وی اظهار کرد: محیط بانان بعد از کسب تجربه در مراحل حفاظت از محیط زیست به بهترین اکولوژیست ها در منطقه تبدیل می شوند.

وی تاکید کرد: مسوولیت سنگین محیط بانان و تعداد کم آنها موجب می شود ساعات بیشتری را برای محافظت از 11 درصد از خاک کشور که برابر با 17 میلیون هکتار منابع طبیعی و مناطق حفاظت شده است صرف کنند.

مجابی تاکید کرد: محیط بانان رابط دادگستری هستند اما زمانی که با متخلفی که اسلحه حمل می کند برخورد کنند حق شلیک ندارند، زیرا با آنان مانند افراد معمولی رفتار می شود.

وی گفت: سال گذشته سازمان محیط زیست موفق به اخذ رضایت برای 4 محیط بان محکوم به اعدام شد.

وی ادامه داد: متخلفان محیط زیست میزان جسارتشان به حدی افزایش یافته که به راحتی و بی پروا به محیط بانان شلیک می کنند اما محیط بانان به رغم داشتن اسلحه تلاش می کنند مقابله به مثل نکنند.

مجابی تاکید کرد: امروز محیط زیست در شرایط بحرانی قرار دارد و به مرحله ای رسیده که اگر به داد آن نرسیم بسیاری از چیزها را از دست خواهیم داد و دیگر غیرقابل جبران خواهد بود.

وی به اقدام مجلس شورای اسلامی در سال 93 برای بخش سلامت اشاره کرد و از مجلس درخواست کرد با تصویب طرح ها و لایحه های مربوط به محیط زیست شاخص کیفیت محیط زیست را در کشور افزایش دهد.

وی از مجلس خواست بودجه سال آینده محیط زیست جهشی درخور محیط داشته باشد تا توان پاسخگویی به نیاز جامعه ای که از انواع آلودگی ها رنج می برند را داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: