نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۳۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

سکوت "سزار" ابدی شد

لورا، پلنگ زخمی سزار بعد از یکسال درد و رنج خاموش شد.
تدبیر24: دکتر ایمان معماریان، دامپزشک کلینیک پردیسان بیان کرد: متأسفانه لورا بر اثر زخم‎های عمیقی که در ناحیه مقعد، شکم و زیر پاها داشت، تلف شد.

وی اضافه‌کرد: متأسفانه مسئولان سازمان محیط‌زیست علی‌رغم پیگیری‎هایی که بیمارستان دامپزشکی پردیسان انجام داد با یوتانایز(مرگ آرام)، این حیوان موافقت نکردند که این موضوع تنها به درد و رنج بیشتر آن منجر شد.

معماریان ادامه‌داد: سازمان با این کار نه تنها رنج این حیوان را افزایش داد بلکه باعث شد که نتوانیم از تخمدان آن برای لقاح‌مصنوعی، نمونه‌گیری کنیم.

این دامپزشک کلینیک پردیسان افزود: در حال حاضر سعی می‎کنیم که از لاشه آن نمونه‌گیری کنیم اما اگر در زمان زنده بودن آن این کار صورت می‎گرفت، نتایج بهتری گرفته می‎شد.

معماریان با انتقاد از سازمان محیطزیست به خاطر ندادن مجوز یوتانایتز حیوان، گفت: باید از سازمان پرسید که علت این محافظه‌کاری و مخالفت با مرگ آرام این حیوان چه بود؟

دی‌ماه پارسال ماده پلنگ جوانی در کنار رودخانه سزار هدف گلوله افراد ناشناس قرار گرفت که برای درمان به تهران منتقل شد. این پلنگ به دلیل برخورد گلوله با ستون فقرات، دچار فلج کامل شد و توانایی حرکت دادن دم، پاها و اندام تحتانی خود را نداشت و بر اثر شدت جراحات از بین رفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: