نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 02
کد خبر: ۳۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

بیمه مرکزی 6شرکت بیمه را جریمه کرد

بیمه مرکزی اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت بازار و جلوگیری از رقابت های ناسالم در ریسک های بزرگ بیمه ای، 6 شرکت بیمه ای جریمه شدند.
تدبیر24: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور حفظ سلامت بازار و جلوگیری از رقابت های ناسالم در ریسک های بزرگ بیمه ای، شرکت های بیمه ایران، البرز، دانا، پارسیان، رازی و سینا را جریمه کرد.

براساس بررسی های نظارتی بیمه مرکزی، این شرکت ها به دلیل رعایت نکردن مجوزهای نرخ و شرایط هنگام صدور بیمه نامه و یا استعلام نکردن مجوز نرخ و شرایط از بیمه مرکزی شامل جرائم آئین نامه شماره 76 شورای عالی بیمه از جمله' عدم پرداخت کارمزد بیمه های اتکایی'، 'عدم پرداخت خسارت سهم اتکایی بیمه مرکزی' و 'صدور تذکر' شدند.

براساس مفاد ماده (6) آئین نامه شماره 76 مصوب شورای عالی بیمه، موسسات بیمه موظفند قبل از صدور بیمه نامه هایی که تعهدات/سرمایه آنها بیش از مبالغ مندرج در آئین نامه مذکور است، موافقت بیمه مرکزی را در مورد نرخ و شرایط اخذ کنند. در صورت عدم اجرای مفاد این آئین نامه توسط هر یک از موسسات بیمه، بیمه مرکزی می تواند یک یا چند جریمه مقرر در ماده (19) آئین نامه مذکور را در مورد شرکت های بیمه متخلف اعمال نماید.

بیمه مرکزی نظارت بر اجرای قوانین و مقررات بیمه ای را در دستور کار جدی خود قرار داده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: