بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲

دفن سلاح شکارچیان دشتی بوشهر

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: شکارچیان روستای سهو از توابع شهرستان دشتی این استان دراقدامی مسوولانه سلاح شکاری خود را برای حفاظت، ماندگاری و کمک به تکثیر گونه های در حال انقراض حیات وحش به خاک سپردند.
تدبیر24: حسین دلشب روز دوشنبه افزود: به دلیل شکار مداوم وغیرمجاز، گونه هایی نظیر کبک، تیهو، کل، بز، قوچ، میش و برخی دیگر گونه ها دراین منطقه بشدت با خطر انقراض رو به رو شده است.

وی اضافه کرد: برزمین گذاشتن سلاح های شکاری توسط اهالی روستای سهو اقدامی با هدف اشاعه فرهنگ زیست محیطی و ارتقای فرهنگ نسل حاضر انجام شد.

وی با قدردانی ازاین اقدام اضافه کرد: دیگر شکارچیان استان بوشهر نیز برای تداوم حیات، و دفاع از محیط زیست و طبیعت ایران سلاح های شکاری خود را زمین گذارده و همیار محیط زیست شوند.

دلشب ادامه داد: این حرکت زیبا و با ارزش شکارچیان روستای سهو، در نوع خود کم نظیر و در تاریخ محیط زیست استان ثبت خواهد شد و همواره از آنان به عنوان نمونه های تاثیر گذار، الگو و سرمشق دیگر فزرندان این آب وخاک، در حفاظت از گونه های زیست محیطی یاد خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: