بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱

هدیه منطقه آزاداروند به مدارس

منطقه آزاد اروند با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی شهرستان های آبادان و خرمشهر تمام هزینه های انباشت شده آب و برق مدارس این شهرها را تا پایان شهریورماه سال جاری پرداخت می کند.
تدبیر24: عبداله کعبی قائم مقام این سازمان افزود: ادارات آموزش و پرورش شهرستان های آبادان و خرمشهر باید فهرست بدهی آب و برق مدارس را به سازمان منطقه آزاد اروند برای پرداخت بدهی ها ارائه دهند.

وی از اختصاص چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد اروند برای پرداخت بدهی های آب و برق مدارس آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: یکهزار کولر به منظور تجهیز سیستم سرمایشی مدارس شهرستان های آبادان و خرمشهر خریداری شده است.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر لزوم تقویت ساختار فیزیکی مدارس افزود: 140 میلیارد ریال اعتبار برای تقویت ساختار فیزیکی و بالا بردن سطح کیفی آموزش مدارس آبادان و خرمشهر اختصاص یافته است.

وی تقویت بنیه و ساختار فیزیکی مدارس از طریق اختصاص بودجه مناسب را یادآور شد و اظهار کرد: توجه بیشتر به مناطق محروم و برنامه ریزی به منظور اعزام ائمه جماعات به دبیرستانهای آبادان و خرمشهر و بالا بردن سطح آموزش عمومی در منطقه از دیگر اقدامات منطقه آزاد اروند می باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: